Muguras atzveltnei jābūt noregulētai tā, lai turot rokas uz stūres pozīcijā "bez 15 minūtēm trīs", mugura brīvi varētu atbalstīties pret atzveltni un rokas elkoņos būtu nedaudz izliektas, lai nodrošinātu maksimālu stūrēšanas spēku. Sēžot pārāk tuvu stūrei, avārijas gadījumā seja pret stūri cietīs ātrāk kā izšausies drošības spilveni... Noteikti jāsaregulē arī galvas balsts (tautā saukts par pagalvīti), kurš avārijas gadījumā palīdzēs nenolauzt sprandu. Pagalvim jābeidzas aptuveni tajā pašā augstumā, kur beidzas galva, ja ir iespējams regulēt tā leņķi, balsts jānovieto pēc iespējas tuvāk galvai, bet ne tā, ka galva sēžot visu laiku atbalstās. Vairumam auto ir iespēja regulēt stūres rata novietojumu - pacelt to uz augšu, nolaist uz leju, vai izvilkt to ārā, lai tas būtu tuvāk rumpim. Tas, vai stūres rata pozīcija jāmaina, atkarīgs no sēdpozīcijas krēslā - plaukstām, novietotām uz stūres, būtu jāatrodas plecu augstumā. Auto modeļiem ar pilnāku komplektāciju, ir iespēja regulēt arī muguras atzveltnes izliekumu un/vai sēdekļa pamatnes leņķi - ja ir šāda iespēja - izmanto to!