Kāpēc rokas nevajadzētu turēt uz stūres citos veidos?
Ne velti auto ražotāji tērējuši miljoniem eiro un dolāru, lai izprastu cilvēka ķermeni, izveidotu maksimāli ergonomisku un drošu transportlīdzekli, ne velti visas vadības ierīces un papildierīces izvietotas rokas (pirksta) stiepiena attālumā - jo vairāk kustību pie stūres rata, jo nedrošāks brauciens - kamēr domāsim, cik tālu roka jāceļ, lai ieslēgtu pagriezienu vai notīrītu priekšējo vējstiklu, situācija uz ceļa būs mainījusies, bet mēs dārgo laiku būsim veltījuši domāšanai par to, kā aizsniegt ierīces, kurām vajadzētu būt aizsniedzamām tikai pastiepjot pirkstu uz priekšu, nevis par to, kā izvairīties no briesmām uz ceļa... Kādēļ pārējie foto norādītie stūres turēšanas veidi neder?
Kādēļ slikts veids, kā turēt stūri ir Nr.7 un Nr.9? Jo turot stūri zemu, nevar veikt spēcīgu un precīzu stūres pagriešanu, tie ir divi no bīstamākajiem stūres turēšanas veidiem - ja parādīsies pēkšņs sķērslis vai bīstamība uz ceļa, nepaspēsiet paraut stūri pietiekami, lai izvairītos no sadursmes. Nr.2, Nr.4., Nr.5. nav ieteicami, jo abas rokas atrodas ļoti tuvu viena otrai, kas atkal izraisa bīstamību gluži kā Nr.7 un Nr.9 gadījumā - no sadursmes izvairīties būs krietni grūtāk, jo būs mazs spēka plecs, lai strauji izmainītu auto kustības virzienu, kā arī, atkal, visas vadības ierīces un papildierīces atrodas tālu un neaizsniedzami ar pirkstu galiem. Nr.3 un Nr.10 savā starpā ir ļoti līdzīgas, ar vienīgo starpību, kur tieši atrodas roka uz stūres. Šajā gadījumā ir vieglāk aizsniegt pagrieziensignālu slēdzi - kreisā roka ir brīva un var tikt pastiepta, lai to ieslēgtu, tomēr, šajā gadījumā, ja nepieciešams ātri notīrīt priekšējo vējstiklu, stūre ir jāatlaiž pilnībā, kas noteikti nav droši. Nr.8 nebūtu tas veids, kā braukt pa ielu - konstanti taurējot... Tauri atstāsim avārijas situācijām, kad kāds mūs nav pamanījis, nevis, lai izrādītu savu neapmierinātību ar citu braukšanas tempiem un citām nebūšanām satiksmē. :)